סערת אורנג' • רישאר: "אני מתנצל על דברי" החברה בישראל: "מסך עשן"

    דוד לזר No Comments on סערת אורנג' • רישאר: "אני מתנצל על דברי" החברה בישראל: "מסך עשן"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע שעבר, מנכ"ל אורנג' העולמית – פראנס טלקום סטפן רישאר חולל סערה על רקע הלחצים שהופעלו על החברה שלו תומכי החרם על ישראל, רישאר אמר בקהיר כי ישמח אם החברה שלו תצא מישראל.

    אתמול הוא ניסה להתנצל על דבריו, ובראיון ל'ידיעות אחרונות' הוא אמר כי ההחלטה לסיים את ההתקשרות בישראל עם הזכיינית פרטנר היא לא החלטה פוליטית, לדבריו, "בצורה נחרצת אני רוצה לומר שאני נפגע מהרעיון שמישהו חושב שאנחנו רוצים לצאת מישראל מסיבות פוליטיות. אנחנו חברים של ישראל, אין לזה שום קשר לישראל, אנו אוהבים את ישראל. דבריי לא הובנו נכון, אני דיברתי על עניין מסחרי טהור".

    בראיון לסוכנות AFP אמר היום רישאר כי "אנחנו נמצאים בישראל כדי להישאר בה. אני מצטער מעומק לבי על הסערה שנוצרה". שלשום הודיעה אורנג' שהיא "לא רוצה להמשיך להחזיק את המותג שלה במדינות שבהן היא לא המפעילה הישירה. לפיכך, אורנג' מעוניינת לשים סוף לנתינת רישיון למותג".

    למרות דבריו – בחברה הישראלית לא מקבלים את התנצלותו של רישאר, ואומרים כי היא לא יותר מ"מסך עשן שמטרתו להטות את דעת הקהל בישראל ובעולם". הם אומרים כי הוא מתחמק מהידברות ישירה עם החברה וממשיך לגרום נזק עצום למותג.

    הערב (מוצ"ש) נמסר מפרטנר כי "הצהרותיו האחרונות הן לא יותר ממסך עשן שמטרתו להטות את דעת הקהל בישראל ובעולם. אמירותיו הפוגעניות, התנצלויותיו וניסוחיו המעורפלים והמתחמקים ממשיכים לגרום נזק עצום למותג אורנג' בישראל ופוגעים באזרחי המדינה".

    עוד נמסר מפרטנר כי "אנחנו דורשים דו-שיח ישיר עם מנכ"ל פראנס טלקום סטפן רישאר שעד היום מתחמק מהידברות ישירה עם החברה". הם ציינו כי התנהלותו בעניין "תמוהה".



    0 תגובות